2010. május 31., hétfő

Díjat kaptam, meglepődtem...:)




Kedves Barátom, és kedvenc blogírómtól kaptam ezt a díjat.

http://www.zsedelyart.blogspot.com/

Nem tudok linkelni bocsi, de ő az Aki Olyan Mint Egy Lovag.

Először annak örültem, hogy ő megkapta, mert joggal került hozzá, aztán pedig annak örültem, hogy én is eszébe jutottam.
Így hát büszkén kitettem, és köszönöm neki. :)
A díjjal kötelezettségek is járnak.

1. Meg kell köszönni a díjat, annak akitől kaptam.
Megtörtént.:)

2. A logót ki kell tenni.
Ez is megtörtént.:)

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
Nos ez sem maradt le.:)

4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
Ajjaj, gondolom mindenkinek ez a legnehezebb...:)***

5. Tovább kell adnom.
Ezt remélem még ma megtudom tenni, ha nem, nem fog elmaradni...ígérem.


A négyes pontra sort kerítek, tehát:

....na ez az ami nekem nem megy. Amit tudok magamról az csak a szűk barátaimnak mondom, nem kiáltom világgá. És egyébként is, nem ismerem még magam, még csak keresem, hát így hogy írhatnék magamról bármit is, ami hiteles lehet?

Majd lesz egy olyan bejegyzés, hogy 4. pont.

6. Be kell linkelnem őket.
Majd hamarosan, hamarosan. Mert megválogatom.:)

7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Amint meglesznek, kapnak hírt róla, ígérem.:)

3 megjegyzés:

  1. Ön megérdemli. :)
    Örülök, hogy kellemesen megleptem. :)

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok neked Drága barátosném....
    Megérdemled:)
    Edus

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a Lovagnak, és neked is Edusom a gratulát.:)

    VálaszTörlés