2010. május 4., kedd

4.

Hétköznapiságok.

Azt hiszem főzök ma póréhagymás-tarjás spagettit. Még soha nem próbáltam, de szerintem a Kisebbiknek is izleni fog, a papának pedig "babos-hús" lesz, mert nem nagyon kultiválja a tésztaféléket.
Ezzel nagyon gyorsan megleszek, aztán megetetem a mosógépet.
Papát is megkell fürdetni ma, meg megborotválni, sőt takaritani is kell nála, mert a kávéját kiboritotta ismét, ragad az egész ágya, igy hát teljes lemosás lesz.
Ablakot is kéne tisztitani, mert lassan nem jön be a harangszó /néha tényleg rámtör a takaritásmánia, egyszerüen élvezem az általam létrehozott tisztaságot és rendet./
Aztán a fürdőt sem hagyhatom ki, nagyon ráfér a sikálás.
Varrni is szeretnék, van néhány nadrágom amit átalakitottam 3/4-esre, elvégre itt a tavasz, és nem bővelkedem anyagiakban, sőt, igencsak inog a gazdaság mostanság nálam, néhány cipő is renoválásra szorul, de legalább boxolásra.
Tegnap este csak hajat mostam, most pont úgy nézek ki mint a kóborjános, szóval némi ondolálás nem árt.
Le kéne mosnom az ablakpárkányokat, a kintieket, mert elég porosak.
Rendet szeretnék tenni a spájzban, mert rámborul minden ha belépek, aztán a bizsus dobozt is kikéne szanálni, és a meglévő ékszerekből újakat varázsolni, igen, szoktam olyant.
És persze jó lenne irni is, de azt majd akkor ha kedv lesz, és idő.
Olvasni is akarok. Felmenni a kertbe, és beülni a birs alá, és olvasni. Nem törődve se idővel, se senkivel, csak én és a történet.
Ennyit lehet hogy egy nap alatt nem tudok megcsinálni.
Na majd beosztom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése