2010. május 4., kedd

8.

http://www.youtube.com/watch?v=6KR_Nhm1BnA

Mert most ilyen kedvem van...és ha nem akarom hogy egy másfél órás beszélgetés után szétcsesszen az ideg, akkor orditva éneklem...

Doki...szerintem most megijedne a vércukorszintemtől és a vérnyomásomtól.

Ember nem tud úgy kihozni a sodromból mint Az Ember Akivel Élek.

Ha megtehetném...ha lehetőségem lenne, a világ végére futnék.
Egy gond van vele.
Ez mindenhol megtalálna.
Nekem az életben többet nincs nyugtom tőle.
Hogy lehet megszabadulni egy olyan embertől aki szétnyom, szétpassziroz az önző érzelmeivel és birtoklási vágyával?
Bár lennék bűnös, Uram, bár lennék, akkor félvállról venném az egészet...
De most ártatlan vagyok. Akkor miért kell nekem kinlódnom, és kockára tenni az egészségem, a létem?
Lennék bár inkább ribanc, kurva, a megélhetésért, de ezt nem fogom tudni tovább csinálni...közeleg az idő, vagy vége lesz ennek az egésznek, vagy nekem.

Megfulladok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése