2010. május 2., vasárnap

1.

Azt hiszem, ez vagyok én.
Már nem vagyok piszkos, hiszen nincs aki piszkossá tegyen, mig nem jelentkeztem, ez az időszak volt az, amig megtisztultam.
Igen, ez lelkemnek egyik fele, a rózsaszin, kislány, aki ott mélyen lakik bennem, a sérülékeny óvni való lélek, a csupamosoly mégis félszeg lány, de azt gondoltam hogy kell valami sötét...mert valahol van bennem némi sötétség, némi boszorkányság, ennek a kettőnek a keveréke, de nem gonoszság, bár annyiszor megfogadtam hogy megpróbálok az lenni, mert az élet mindig azt bizonyitja hogy azoknak jut hosszabb lét.

Volt egy hely. Ahol sokat meséltem kitalált figurámról, a Sátánról, akin elvertem a port, ha a lelkemet kinozták érzések, gondolatok, ha valami bosszantott.
Ismét beengedtem ezt a szerencsétlen lúzert az életembe, és elverem rajta a port, kiméletlenül ha nem vagyok jól a bőrömben.
Mert ő is hozzám tartozik. És mivel senkit nem akarok bántani, hát itt, a virtuális papiron látom el a baját, más helyett.
Mert nem bántok én senkit.
Csak én is élni szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése