2010. május 18., kedd

Hétköznapiságok

Egészen jól ébredtem ma, a tegnapi hátfájásom már csak nyomokban érzem.
Ma tevékenyebben szeretném megélni a napot, sok tennivalóm van a háztartásban, takaritás, mosás, vasalás/hegynyi kupac vár/ főzés /spenót, de persze a papának megint külön kell főzni mert nem eszi meg/ átalakitásra vár néhány ruha, és egy szinopszis is mocorog bennem amit tegnap már nem volt energiám megírni, és a Kisebbik 9-kor vizsgázik zongorából, szóval közben megy a drukk, és ez az első nap az átalakulásra, mert a Doki azt mondta, hogy a tegnapi volt a zéró nap, és várom hogy mit és hogyan, és ma reggel némi mozgással telt, tornásztam, pedig nem szoktam, és nagyon álmositó az idő, de a szobabiciklimet is becincálom a nappaliba, hogy egy jó film nézése közben rátudjak ülni, és tekerni, szóval szeretném ha ez a nap tényleg más lenne mint a többi, ami eddig volt, és ami ezután következik, az is mindig más legyen.
Így legyen.

3 megjegyzés:

  1. Így van, kezdje el... :)

    A zenei blogomon Önnek küldöm a mai számot.
    In Flames - Come Clarity

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hölgyem!

    Ne haragudjon, hogy ismeretlenül zavarom, ígérem rövid leszek.

    A mai nap kaptam egy megtisztelő díjat, - ez a Kreatív bolgger díj - amit tovább kell adnom, annak, akiknek én gondolom.

    http://zsedelyart.blogspot.com/2010/05/dijat-kaptam_31.html

    Ne kérdezze miért adtam Önnek, csupán fogadja el...

    Tisztelettel,
    Zsedely

    VálaszTörlés