2010. június 6., vasárnap

Már megint dohogok...

Néha nagyot csalódok emberekben, néha nagyon félrevezet az emberismeretem, ezek szerint nem müködik túl jól.
Mindenesetre sose kezdj olyan orvossal akit a barátodnak hittél, és ő csak a nőt látta benned mindvégig.
Nem hiszem el hogy egyetlen normális pasi nincs a világon. Pedig tényleg nem nagyok az igényeim. Apróságok.
Lássuk csak:

Kölcsönös tisztelet
Ez nagyon fontos. Ez mindennek alfája és omegája, enélkül nincs barátság, szerelem, parnerkapcsolat, legyen az bármilyen. Egyszerü emberi kapcsolatokra is vonatkozik a részemről.

Őszinteség.
Ha megakar dugni valaki, vagy bármely ehhez hasonló szándéka van, akkor közölje, aztán majd én eldöntöm hogy én is akarom-e vagy sem. De ne jöjjön hátulról "vakerva".

Még csak az se kéne hogy szép legyen. Legyen benne tartás, erő, és rendelkezzen olyan elvekkel, amely alkalmassá teszi arra, hogy felnézzek rá.

Lámpással kell ilyen férfit keresni, egyről tudok, de ő az én nagyon jó barátom. Ő az Aki Olyan Mint Egy Lovag.
Ő tabu nekem. Sokkal többre becsülöm őt, minthogy esetleges partnernek tekintsem.
Tanulhatnának tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése